Časté dotazy
Čas příjezdu je individuální. Příjezd na prodejní plochu je obvykle povolen od 6:00 a končí nejpozději 1 h před zahájením akce. Čas příjezdu je vždy specifikován v e-mailu s propozicemi, který každý prodejce obdrží nejpozději 24 h před zahájením akce.
Prodejní stánky pronajímáme na vybraných akcích. Možnost pronájmu je u konkrétní akce vždy uvedena.
Po připsání platby na náš účet bez zbytečného odkladu zasíláme emailem fakturu. Pokud fakturu neobdržíte do 15 dnů ode dne podání příkazu k platbě, neprodleně nás prosím kontaktujte.
Ne, dětské dílny jsou u nás vždy zdarma.
Prodejní místa se platí buď předem na bankovní účet, nebo hotově v den konání trhu. Způsob úhrady je u každé akce vždy uveden. V případě úhrady předem nejprve obdržíte výzvu k zaplacení či zálohovou fakturu. Po připsání platby na náš účet obratem vystavujeme fakturu - daňový doklad. Při úhradě prosím vždy uvádějte variabilní symbol. Bez něj nejsme Vaši platbu schopni identifikovat.
Ano, je. Za využití elektřiny se nic nepřiplácí, cena elektřiny je rozpočítána mezi všechny trhovce.
Na e-maily obvykle odpovídáme do 48 hodin. Výjimečně, a to zejména v době extrémního vytížení v předvánočním čase, se může odpověď opozdit.