Časté dotazy

V kolik hodin mám přijet na akci?

Čas příjezdu je individuální. Příjezd na prodejní plochu je obvykle povolen od 6:00 a končí nejpozději 1 h před zahájením akce. Čas příjezdu je vždy specifikován v e-mailu s propozicemi, který každý prodejce obdrží nejpozději 24 h před zahájením akce.

Pronajímáte prodejní stánky?

Prodejní stánky pronajímáme na vybraných akcích. Možnost pronájmu je u konkrétní akce vždy uvedena.

Jak poznám, že peníze za rezervaci prodejního místa v pořádku dorazily?

Po připsání platby na náš účet bez zbytečného odkladu zasíláme emailem fakturu. Pokud fakturu neobdržíte do 15 dnů ode dne podání příkazu k platbě, neprodleně nás prosím kontaktujte.

Vybíráte poplatky za umístění dílniček pro děti?

Ne, dětské dílny jsou u nás vždy zdarma.

Jak probíhá placení prodejních míst?

Prodejní místa se platí buď předem na bankovní účet, nebo hotově v den konání trhu. Způsob úhrady je u každé akce vždy uveden. V případě úhrady předem nejprve obdržíte výzvu k zaplacení či zálohovou fakturu. Po připsání platby na náš účet obratem vystavujeme fakturu - daňový doklad. Při úhradě prosím vždy uvádějte variabilní symbol. Bez něj nejsme Vaši platbu schopni identifikovat.

Je na trzích zajištěna elektřina?

Ano, je. Za využití elektřiny se nic nepřiplácí, cena elektřiny je rozpočítána mezi všechny trhovce.

Za jak dlouho dostanu odpověď na e-mail?

Na e-maily obvykle odpovídáme do 48 hodin. Výjimečně, a to zejména v době extrémního vytížení v předvánočním čase, se může odpověď opozdit.